publicatie Misleidende ‘van-naar’-prijzen binnenkort verboden 3 mei 2022Anders Jansen, Matthijs Vink pricing
publicatie Alles voor een glimlach …. van de klant of van de CFO? 5 april 2022Roel Reukers customer experience customer journey
publicatie Help, de kosten stijgen! Wat is je prijsstrategie? 6 tips 24 maart 2022Marc Westeneng pricing
publicatie Het duurt langer dan u van ons gewend bent 15 februari 2022Marc Westeneng digitale transformatie column
publicatie Designing the optimal pricing strategy for ‘as a service’-propositions 11 november 2021Marc Westeneng, Marten Korver pricing
publicatie Klantcontact in de spagaat tussen merkwensen en kostendruk. Hoe kom je eruit? 10 augustus 2021Marc Westeneng column
publicatie Waardevol innoveren door prijs centraal te stellen 5 maart 2021Sebastian Glosemeyer, Matthijs Vink innovatie pricing
publicatie Column: My head says gym. But my heart says sauvignon blanc! 13 december 2020Marc Westeneng column
publicatie Data voor meer rendement uit klantreis optimalisatie 13 december 2021Maties van Voorthuizen, Matthijs Vink customer experience
publicatie Alzheimer Socks: juiste prijs = veel meer geld voor onderzoek 18 november 2020Matthijs Vink pricing
publicatie Column: Waarom vrouwen meer betalen / hoe ver kun je gaan met premiumization? 30 juni 2020Marc Westeneng column
publicatie Hoe je businessmodel je helpt focus te houden op zoek naar groei 27 juni 2020Maties van Voorthuizen groeistrategie innovatie
publicatie Een wendbaar businessmodel in tijden van crisis – de noodzaak en kansen 23 juni 2020Maties van Voorthuizen, Marc Westeneng digitale transformatie groeistrategie innovatie
publicatie Assortiment strategie: de zoektocht naar meer omzet en betere marges 6 april 2020Marten Korver, Marc Westeneng pricing
publicatie “You’re a hamburger restaurant” ... Laat een trend nooit winnen van je merk! 18 maart 2020Roel Reukers column
publicatie Digitale transformatie van klantcontact – 5 tips voor de route naar een 360 graden klantbeeld 28 januari 2020Maties van Voorthuizen customer experience digitale transformatie
publicatie Digitale transformatie begint bij de klant 28 januari 2020Maties van Voorthuizen customer experience digitale transformatie
publicatie Domesta Customer journey: de interne brandstof voor teambuilding en het wegnemen van bijziendheid 30 november 2019Ed Ram customer experience customer journey
publicatie Column: Waarom is het zo moeilijk voor bestaande spelers om goed te reageren op nieuwe ontwikkelingen? 15 november 2019Marc Westeneng groeistrategie column
publicatie Businessmodel innovatie – 6 aanbevelingen om het goed te doen 6 november 2019Maties van Voorthuizen digitale transformatie groeistrategie innovatie
publicatie Tijd om je businessmodel opnieuw uit te vinden 5 november 2019Maties van Voorthuizen digitale transformatie groeistrategie innovatie
publicatie Klantbeloften: de belangrijkste do’s & dont's 24 oktober 2019Anders Jansen, Ed Ram klantbeloften
publicatie ‘Fun-discount’: ‘leuke’ opdrachtgevers krijgen meer voor minder 23 juli 2019Marc Westeneng pricing column
publicatie Prijsstrategie: bepaal je zelf je prijs, of doen je concurrenten dat voor je? 23 juli 2019Sebastian Glosemeyer pricing
publicatie Onderzoek flowresulting: 3 drijfveren voor medewerkers om het product van hun werkgever aan te bevelen 5 juni 2019Marc Westeneng customer experience
publicatie De digitale customer journey – 5 nudges om klanten naar online te bewegen 5 november 2021Maties van Voorthuizen customer experience customer journey digitale transformatie
publicatie Het abonnement als businessmodel – 8 nieuwe groeistrategieën 6 mei 2019Maties van Voorthuizen, Marc Westeneng digitale transformatie groeistrategie innovatie
publicatie Jouw product of dienst ‘as a service’? Waarom het abonnement als businessmodel voor jouw bedrijf (niet) interessant is. 3 mei 2019Marc Westeneng, Maties van Voorthuizen digitale transformatie groeistrategie innovatie
publicatie Wat is de juiste prijs? Laat de product life cycle voor je werken. 28 maart 2019Sebastian Glosemeyer pricing
publicatie Digitale transformatie van klantcontact – zo blijf je in de lead (5 stappen) 18 februari 2021Maties van Voorthuizen customer experience digitale transformatie
publicatie Big data alleen schiet te kort als basis voor technologische ontwikkeling 18 februari 2019Maties van Voorthuizen customer experience
publicatie Column: Because they organize my life 18 februari 2019Marc Westeneng customer experience column
publicatie Zelfdisruptie: waarom dit sommige bedrijven beter lukt dan andere. 23 januari 2019Marc Westeneng groeistrategie
publicatie To disrupt or to be disrupted, that’s the question. 22 januari 2019Roel Reukers, Marc Westeneng groeistrategie
publicatie Column: ‘Tech to make you look better’. Algoritmes nemen het shoppen over. Wat te doen als retailer? 22 januari 2019Marc Westeneng groeistrategie column
publicatie Column: Online trust tools. Weg met onzekerheid in de digitale klantreis! 12 juli 2018Marc Westeneng digitale transformatie customer experience column
publicatie Korting of langere garantie? Het effect van prijspromoties in de automotive sector. 10 juli 2018Sebastian Glosemeyer, Marc Westeneng pricing
publicatie Column: Hoeveel keuze bied je je klant? Tussen ‘paradox of choice’ en ‘single option aversion’ 18 mei 2018Marc Westeneng pricing column
publicatie Personalisatie – de manier om klanten écht te bereiken 18 mei 2018Roel Reukers, Maties van Voorthuizen customer experience
publicatie Column: High touch in de digitale wereld 4 april 2018Marc Westeneng digitale transformatie customer experience column
publicatie Wat als klanten ‘vertrouwen’ in jouw bedrijf kunnen downloaden? 28 februari 2018Marc Westeneng customer experience
publicatie Onderbuikgevoel de (marketing)wereld uit! 14 februari 2018Sebastian Glosemeyer, Marten Korver pricing
publicatie Column: Meedenken met de klant: hoe ver moet dat gaan? 4 december 2017Marc Westeneng customer experience column
publicatie Zeven tips voor een ideale Customer journey in de B2B markt 30 november 2017Roel Reukers, Anders Jansen customer experience customer journey
publicatie 5 tips voor het voorkomen van onnodig klantcontact 29 november 2017Marc Westeneng customer experience
publicatie Boeksamenvatting: Customers the day after tomorrow - Steven van Belleghem 28 november 2017Maties van Voorthuizen customer experience boeksamenvattingen
publicatie Proactieve bedrijven bouwen vertrouwen in de klantrelatie 23 november 2017Marc Westeneng customer experience
publicatie NPS verbeteren? Maak slim gebruik van een klantarena! 12 oktober 2017Roel Reukers, Marc Westeneng customer experience
publicatie Boeksamenvatting Playing to Win; how strategy really works 4 oktober 2017Ed Ram groeistrategie boeksamenvattingen
publicatie Beter is niet altijd beter. Over data-driven propositie optimalisatie 3 oktober 2017Sebastian Glosemeyer pricing
publicatie 7 do's & don'ts bij een winnend Customer journey traject 3 oktober 2021Anders Jansen customer experience customer journey
publicatie Video: aan de slag met klantbeloften! 3 oktober 2017, , , , , , , , , groeistrategie klantbeloften video
publicatie Video: Fact-based service design - waarom verbeteren niet altijd beter is 6 september 2017Anders Jansen groeistrategie video
publicatie Video: de Employee journey - het geheim van iedere Customer journey 6 september 2017Marc Westeneng customer experience customer journey video
publicatie Het geheim van de Customer journey zit aan de achterkant: de Employee journey 17 juli 2017Marc Westeneng customer experience customer journey
publicatie 5 lifehacks voor klantgericht leiderschap 13 november 2019Marc Westeneng customer experience
publicatie Klantbeloften: vier tips op basis van opvallende klantbeloften (deel 2) 13 juli 2017Marc Westeneng groeistrategie klantbeloften
publicatie Column: Als de kledingverkoopster zegt: dat staat u niet... 7 juni 2017Marc Westeneng column
publicatie Never build an innovation strategy around market average 6 juni 2017Roel Reukers, Marc Westeneng groeistrategie
publicatie Boeksamenvatting: Service Excellence 24 mei 2017Anders Jansen customer experience boeksamenvattingen
publicatie De 10 geboden bij het inrichten van klantfeedback voor een hoge, waardevolle respons 11 mei 2017Maties van Voorthuizen, Anders Jansen customer experience
publicatie Een betrouwbare bank kan tot 0,3% hogere hypotheekrente vragen 20 maart 2017Roel Reukers groeistrategie
publicatie Klantfeedback: meten om te weten is niet voldoende 10 februari 2017Maties van Voorthuizen customer experience
publicatie Value Based Pricing: Meer rendement met een doordachte prijsstrategie (3) 10 juni 2020Sebastian Glosemeyer, Marc Westeneng pricing
publicatie Video: creëren van duurzame wow-momenten 9 februari 2017Anders Jansen customer experience video
publicatie Boeksamenvatting: Competing against luck 9 februari 2017Boeksamenvatting groeistrategie boeksamenvattingen
publicatie Strategische positionering voorbij onderbuikgevoel 26 oktober 2016Roel Reukers groeistrategie
publicatie Customer journeys verbeteren? Vergeet traditionele segmentatiecriteria en persona’s. Focus op de ‘jobs to be done’. 26 oktober 2016Roel Reukers customer journey groeistrategie
publicatie Column: het Multi Resistente Klanten-syndroom 26 oktober 2016Marc Westeneng groeistrategie column
publicatie Klantgerichtheidsdilemma’s bij Port of Amsterdam 21 juli 2016Marc Westeneng customer experience
publicatie Wat vraagt het om een klantgerichte organisatie te leiden? 15 mei 2016Marc Westeneng customer experience
publicatie Agile, Scrum, Lean Startup … bent u er nog? Haak niet te snel af, want er zit iets in! 15 mei 2016Roel Reukers customer experience
publicatie Value Based Pricing: Meer rendement met een doordachte prijsstrategie (2) 5 mei 2020Marc Westeneng, Sebastian Glosemeyer pricing
publicatie Column: Traagheid versus the people who are crazy enough 4 mei 2016Marc Westeneng customer experience column
publicatie Column: Hoe ver het ook is, altijd dichtbij (2) 21 maart 2016Marc Westeneng customer experience column
publicatie Sturen op loyaliteit: verbeter klanttevredenheid, customer journeys en touchpoints 16 maart 2016Sebastian Glosemeyer customer experience customer journey
publicatie Value Based Pricing: Meer rendement met een doordachte prijsstrategie (1) 7 maart 2020Marc Westeneng, Sebastian Glosemeyer pricing
publicatie Staatsloterij: winkans 0,000000241% ongewijzigd, maar wel een hoop gezeur 28 januari 2016Marc Westeneng groeistrategie
publicatie Hoe ver het ook is, altijd dichtbij (1) 28 januari 2016Marc Westeneng groeistrategie column
publicatie If Disney ran your hospital 28 november 2015Boeksamenvatting customer experience boeksamenvattingen
publicatie Internal branding 2.0 29 september 2015Boeksamenvatting customer experience boeksamenvattingen
publicatie Service design draagt bij aan een klantgerichte overheid 13 september 2015Marc Westeneng customer experience
publicatie Customer journey langs de meetlat: schadeherstelbedrijven 28 juli 2015Anders Jansen customer experience customer journey
publicatie Online communities: versnellers van klantgerichtheid 16 juli 2015Ed Ram customer experience
publicatie Strategisch Customer journey management: met beperkt budget naar maximale impact 27 juni 2015Marc Westeneng customer experience customer journey
publicatie Succesvol innoveren met ontwerpgericht onderzoek 2 juni 2015Roel Reukers groeistrategie innovatie
publicatie Column: Strategie, je moet durven ergens niet goed in te zijn 2 juni 2015Marc Westeneng groeistrategie column
publicatie Customer journey langs de meetlat: sportscholen 20 april 2015Anders Jansen customer experience customer journey
publicatie Conjoint analysis voor winnende waardeproposities 15 april 2015Sebastian Glosemeyer pricing
publicatie Column: Maakt het uit of het echt is? 8 april 2015Marc Westeneng customer experience column
publicatie Flowresulting wint met RET case Internal Branding Jaarprijs 20 februari 2015Ed Ram customer experience
publicatie Service waar u niet op zit te wachten 10 november 2014Marc Westeneng groeistrategie klantbeloften
publicatie Klantbeloften: 7 do's and dont's 4 september 2014Anders Jansen groeistrategie klantbeloften
publicatie Pepsi komt met smarthphones: wat doet merkfocus met klantvoorkeur? 6 juni 2014Marc Westeneng pricing
publicatie Een goede klantreis is als een webpagina met cookies 24 april 2014Anders Jansen customer experience
publicatie Wat als Microsoft de attractiviteitsmatrix (beter) had ingevuld? 5 maart 2014Marc Westeneng groeistrategie pricing
publicatie 10x meer effect met customer journeys 24 februari 2014Marc Westeneng customer experience customer journey
publicatie De succescriteria van online co-creatie communities 4 februari 2014Ed Ram customer experience
publicatie Column: Michelinsterrendruk en NPS-terreur 16 september 2013Marc Westeneng customer experience column
publicatie De evolutie van 'moments of truth' 16 september 2013Marc Westeneng customer experience groeistrategie
publicatie Geen Customer journey zonder Employee Journey 16 september 2013Anders Jansen customer experience customer journey
publicatie De beste dienstverlening ontwikkel je samen met je klanten 16 september 2013Ed Ram customer experience
publicatie Als alles belangrijk is, is niets het meer. 16 september 2013Marc Westeneng customer experience
publicatie Customer Journey: aanpak op hoofdlijnen 16 september 2013Anders Jansen customer experience customer journey
publicatie Daniel Kahneman - De ontdekker van de peak-end-rule 10 september 2013Roel Reukers customer experience
publicatie Stayokay: de 'why' van de organisatie als basis voor onderscheidend vermogen 30 oktober 2012Anders Jansen groeistrategie
publicatie Een premium product vraagt om een premium organisatie 30 oktober 2012Marc Westeneng groeistrategie
publicatie Wat klanten vinden is belangrijker dan wat ze kopen! 28 augustus 2012Anders Jansen customer experience
publicatie Wij van flowresulting adviseren flowresulting 6 december 2011Marc Westeneng groeistrategie column
publicatie Bouwstenen voor een excellerend service concept 1 december 2011Anders Jansen customer experience
publicatie The ultimate question & the Superpromotor 1 september 2011Boeksamenvatting boeksamenvattingen
publicatie Linchpins: are your indispensable? 4 april 2011Boeksamenvatting customer experience boeksamenvattingen
publicatie De Conversation Manager 4 december 2010Boeksamenvatting customer experience boeksamenvattingen
publicatie Free, the past and future of a radical price 7 juli 2009Boeksamenvatting boeksamenvattingen