publicaties

3 mei 2019
Rogier Jongejan

18 februari 2019
Maties van Voorthuizen

18 februari 2019
Marc Westeneng

17 juli 2017
Marc Westeneng

11 mei 2017
Maties van Voorthuizen, Anders Jansen

20 maart 2017
Anders Jansen

20 maart 2017
Marc Westeneng

20 maart 2017
Boeksamenvatting

28 november 2015
Boeksamenvatting

27 juni 2015
Marc Westeneng

23 januari 2015
Boeksamenvatting

30 oktober 2012
Marc Westeneng

5 mei 2012
Ed Ram

4 december 2011
Ed Ram

27 oktober 2007
Boeksamenvatting

23 september 2007
Bart Elderenbosch

Laat je nog meer inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd:12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: Early Bird Ticket: €195,00 (excl. 21% BTW) (aanmelden voor 1 september 2019)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie