Wij zijn flowresulting.

We bieden hands on advies over strategie, propositie ontwikkeling, customer experience en pricing. Voor producten en diensten waar klanten blij van worden én voor willen betalen.

Wij geloven in dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. Al 15 jaar werken we voor de grote merken van Nederland. Dat doen we op onze manier: fanatiek, stevig, en met oog voor de hele organisatie. We zijn er trots op dat we al jaren lang het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland zijn.

Slimme marketingtechnieken zijn niet toereikend om structureel resultaten te boeken. Daarvoor is ook nodig dat het in de organisatie elke dag draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. In onze termen: ‘leef de klant’. Om die reden verbinden we de discipline ‘marketing’ met die van ‘changemanagement’. En al zeggen we het zelf: die combinatie is best bijzonder.

Opdrachtgevers stellen ons de volgende typen vragen:

  • Welke stappen in de Customer Journey hebben het meeste effect op klantbeleving en rendement (verzekeraar)?
  • Hoe kunnen we onze producten en diensten logisch, simpel en eerlijk maken (bank)?
  • Wat moeten we doen om te groeien van plek 8 naar plek 3 in de Nederlandse markt (auto-importeur)?
  • Hoe kunnen we onze Netto Promotor Score substantieel verbeteren (energie leverancier)?
  • Hoe kunnen we met behulp van marketing technieken ons beleid op een klantvriendelijke manier implementeren (rijksoverheid)?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers laten beseffen dat alles draait om klantbeleving (openbaar vervoer bedrijf)?

... van balie tot boardroom

Onze manier van werken kenmerkt zich als fanatiek, stevig en met oog voor de hele organisatie...

We ondersteunen onze opdrachtgevers in het bouwen van organisaties waarin alles draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. Vanuit onze marketingexpertise helpen we bedrijven aan de factbased markt- en klantinzichten die hiervoor nodig zijn. Echter, we durven ook op onze intuïtie te varen. Want organisaties die het verschil maken, lopen vandaag vooruit op ontwikkelingen die de klant van morgen in beweging brengen.

NPS flowresulting 2020 | +81!

Daar zijn we trots op

Wij helpen organisaties hun dienstverlening mooier te maken, voor klanten én medewerkers. Klantfeedback is een niet te missen brandstof om daar te komen. De Net Promoter Score (NPS) is een veelgebruikte maatstaf in dienstverlening, die wij ook vaak inzetten in adviestrajecten. En natuurlijk ook als het om onze eigen dienstverlening gaat. We zijn trots op onze NPS van +81 in 2020!

Meer over onze NPS

Het team

Associates | 1+1=3

Colette Forma

Transformatie & innovatie

Eimert Vermeulen

Verandermanagement

Hans Frints

Partner - Source Leadership

Paul Janssen

Imagineering & customer journey mapping

Rob van den Aker

Business Innovatie

Ties van Dijk

Customer experience & hospitality

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
X