We helpen bedrijven te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten.

Als geen ander weten we hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt
én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken.

Wij geloven in dienstverlening die het leven mooier maakt,
mooier voor klanten en mooier voor medewerkers.

Al 15 jaar werken we voor de grote merken van Nederland.
Dat doen we op onze manier: fanatiek, stevig, en met oog voor de hele organisatie.

We zijn er trots op dat we al jaren lang het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland zijn.

Werkwijze

Slimme marketingtechnieken zijn niet toereikend om structureel resultaten te boeken. Daarvoor is ook nodig dat het in de organisatie elke dag draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. In onze termen: ‘leef de klant’. Om die reden verbinden we de discipline ‘marketing’ met die van ‘changemanagement’. En al zeggen we het zelf: die combinatie is best bijzonder.

Opdrachtgevers stellen ons de volgende typen vragen:

  • Welke stappen in de Customer Journey hebben het meeste effect op klantbeleving en rendement (verzekeraar)?
  • Hoe kunnen we onze producten en diensten logisch, simpel en eerlijk maken (bank)?
  • Wat moeten we doen om te groeien van plek 8 naar plek 3 in de Nederlandse markt (auto-importeur)?
  • Hoe kunnen we onze Netto Promotor Score substantieel verbeteren (energie leverancier)?
  • Hoe kunnen we met behulp van marketing technieken ons beleid op een klantvriendelijke manier implementeren (rijksoverheid)?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers laten beseffen dat alles draait om klantbeleving (openbaar vervoer bedrijf)?

... van balie tot boardroom

Onze manier van werken kenmerkt zich als fanatiek, stevig en met oog voor de hele organisatie...

We ondersteunen onze opdrachtgevers in het bouwen van organisaties waarin alles draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. Vanuit onze marketingexpertise helpen we bedrijven aan de factbased markt- en klantinzichten die hiervoor nodig zijn. Echter, we durven ook op onze intuïtie te varen. Want organisaties die het verschil maken, lopen vandaag vooruit op ontwikkelingen die de klant van morgen in beweging brengen.

NPS flowresulting +69!

Daar zijn we trots op

Wij helpen organisaties hun dienstverlening mooier te maken, voor klanten én medewerkers. Klantfeedback is een niet te missen brandstof om daar te komen. De Net Promoter Score (NPS) is een veelgebruikte maatstaf in dienstverlening, die wij ook vaak inzetten in adviestrajecten. En natuurlijk ook als het om onze eigen dienstverlening gaat. We zijn trots op onze NPS van +69 over de laatste 100 adviestrajecten!

Meer over onze NPS

Het team

Anders Jansen

Partner

Wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie…

Bart van Dorp

Consultant

Bedrijven helpen om hun klanten blij te maken is mijn belangrijkste drijfveer.

Ed Ram

Founding partner

Ik vind het leuk om het mensen naar hun zin te maken. Als je geeft, krijg je terug.

Lieneke van der Laan

Consultant

Samen met de opdrachtgever op zoek naar een unieke klantbeleving.

Manon de Rijk

HR/Bureau Manager

Het geeft mij enorm veel energie om bij te dragen aan concrete verbeteringen die veel mensen raken.

Marc Westeneng

Founding partner

Mijn persoonlijke motto: Blijf je verwonderen. Want verwondering – je afvragen waarom de dingen zijn zoals ze zijn – brengt zoveel inzichten.

Maties van Voorthuizen

Consultant

Bij flowresulting help ik onze opdrachtgevers iedere dag om te groeien en tot onderscheidende proposities te komen.

Roel Reukers

Consultant

Werken bij flowresulting betekent voor mij: klanten blij maken, mezelf continu ontwikkelen en veel plezier hebben.

Rogier Jongejan

Consultant

Klantgericht? Voor veel organisaties is dit een vanzelfsprekendheid.

Sebastian Glosemeyer

Consultant

Met mijn passie voor marketingstrategie is het mijn doel om organisaties succesvoller te maken.

Fleur Prins

Consultant

Door mijn passie voor marketing te combineren met zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek help ik organisaties te optimaliseren.

Aartie Nanda

Office Manager

Gedreven, loyaal en servicegericht zijn woorden die mij goed omschrijven.

Aude Molkenboer

Consultant

Elke dag bezig zijn met het verbeteren van de klantbeleving van bedrijven, daar krijg ik energie van!

Associates | 1+1=3

Hans Frints

Partner - Source Leadership

Contact maken, meebewegen, richting geven en loslaten.

Rob van den Aker

Business Innovatie

Rob is een ervaren leider met een trackrecord in strategische marketing. Hij krijgt energie van het kraken van complexe vraagstukken en strategiebepaling.

Ties van Dijk

Customer experience & hospitality

Als geen ander kan Ties de lessen van mooie dienstverlening vertalen naar gedrag in de praktijk.

Anoek Grondhuis

Marketingpower en projectmanagement

Anoek doorziet snel de organisatiedynamiek, legt contacten in alle lagen van de organisatie, weet breed draagvlak te creëren en te ‘verbinden’.

Paul Janssen

Imagineering & customer journey mapping

Hoe beleven klanten de ruimte waarin ze verblijven, reizen of werken? Wat is daarbij het effect van licht, design, kleur en geluid op de klantbeleving?

Eimert Vermeulen

Verandermanagement

Eimert is jarenlang acteur en producent geweest en vertaalt alle lessen uit zijn vak de laatste 20 jaar naar de context van business. Eimert verkoopt ‘zin in verandering’.

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.