Regelmatig organiseert flowresulting interessante masterclasses om samen met uw marketing-team aan lastige cases te werken. Directe antwoorden en concrete tips maken uw propositie tot een winnende.

Kom naar een van onze masterclasses!

Wil je meer leren over hoe je de klant beter centraal kunt stellen in je organisatie? Of wil je weten wat de kenmerken van de ideale klantreis zijn? En hoe je je organisatie mee kan nemen in het realiseren van onderscheidende dienstverlening? Dat kan! Kom naar één van onze masterclasses.

masterclass

De kracht van klantbeloften


Kantoor flowresulting

Steeds meer bedrijven maken expliciet wat hun klanten van hen mogen verwachten. Niet voor niets. Want klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp. Ze helpen klanten voor je te kiezen en dragen bij aan hogere klantbeoordelingen. In deze masterclass: wetenschappelijke onderbouwing, veel voorbeelden en do’s en dont’s uit de praktijk.

Key-note speaker gezocht?

De partners van flowresulting treden met regelmaat op als keynote speaker over onderwerpen als klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid.

Klik hier voor een impressie van een presentatie van Ed Ram.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Marc Westeneng.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Anders Jansen.

Onze sprekers werden eerder bij o.a. NIMA en MIE (het grootste marketingevent van Nederland) beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker.

Neem voor meer informatie direct contact op met Ed RamMarc Westeneng of Anders Jansen, of met ons kantoor.

 

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.