Regelmatig organiseert flowresulting interessante masterclasses om samen met uw marketing-team aan lastige cases te werken. Directe antwoorden en concrete tips maken uw propositie tot een winnende.

Kom naar een van onze masterclasses!

Wil je meer leren over hoe je de klant beter centraal kunt stellen in je organisatie? Of wil je weten wat de kenmerken van de ideale klantreis zijn? En hoe je je organisatie mee kan nemen in het realiseren van onderscheidende dienstverlening? Dat kan! Kom naar één van onze masterclasses.

masterclass

Pressure Cooker Klantbeloften

Inhouse op aanvraag

Een goed onderbouwd klantenbeloften-traject kan zomaar maanden in beslag nemen. Als je sneller en zonder grote investering wilt weten wat klantbeloften voor je organisatie kunnen betekenen, dan is de Pressure Cooker Klantbeloften een uitkomst.

 

masterclass

Customer journey-in-1-dag B2B/B2C

Inhouse op aanvraag

Een ideale Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Leer de do’s en don’ts van de customer journey aanpak en en maak een assessment op je eigen employee journey.

masterclass

De kracht van klantbeloften

Inhouse op aanvraag

Steeds meer bedrijven maken expliciet wat hun klanten van hen mogen verwachten. Niet voor niets. Want klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp. Ze helpen klanten voor je te kiezen en dragen bij aan hogere klantbeoordelingen. In deze masterclass: wetenschappelijke onderbouwing, veel voorbeelden en do’s en dont’s uit de praktijk.

Key-note speaker gezocht?

De partners van flowresulting treden met regelmaat op als keynote speaker over onderwerpen als klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid.

Klik hier voor een impressie van een presentatie van Ed Ram.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Marc Westeneng.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Anders Jansen.

Onze sprekers werden eerder bij o.a. NIMA en MIE (het grootste marketingevent van Nederland) beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker.

Neem voor meer informatie direct contact op met Ed RamMarc Westeneng of Anders Jansen, of met ons kantoor.

 

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie