Regelmatig organiseert flowresulting interessante masterclasses om samen met uw marketing-team aan lastige cases te werken. Directe antwoorden en concrete tips maken uw propositie tot een winnende.

Kom naar een van onze masterclasses!

Wil je meer leren over hoe je de klant beter centraal kunt stellen in je organisatie? Of wil je weten wat de kenmerken van de ideale klantreis zijn? En hoe je je organisatie mee kan nemen in het realiseren van onderscheidende dienstverlening? Dat kan! Kom naar een van onze masterclasses.

masterclass

Extreme klantgerichtheid

Beoordeeld met een 8.1!

14/12/2017
NIMA Rotterdam

Een Customer Journey ontwerpen is één, maar hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Kom naar de masterclass ‘extreme klantgerichtheid’ en leer meer over o.a. de 5 kenmerken van een extreme klantgerichte organisatie en 25+ ideeën die je morgen kunt toepassen om je organisatie klantgerichter te maken.

masterclass

Customer journey-in-1-dag B2B-B2C

Verschil maken in B2B markt


NIMA Rotterdam

Wist je dat een bedrijfsklant tijdens zijn klantreis gemiddeld zes verschillende kanalen gebruikt? En dat bijna 65% van deze klanten gefrustreerd raakt vanwege inconsistente ervaringen? Wist je dat de B2B markt aan het ‘verconsumeren’ is? Waarin verschillen Customer journeys in B2B en B2C eigenlijk nog van elkaar? De antwoorden op deze en veel meer vragen krijg je tijdens de masterclass ‘B2B Customer journey in 1 dag’.

masterclass

De kracht van klantbeloften


Kantoor flowresulting

Steeds meer bedrijven maken expliciet wat hun klanten van hen mogen verwachten. Niet voor niets. Want klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp. Ze helpen klanten voor je te kiezen en dragen bij aan hogere klantbeoordelingen. In deze masterclass: wetenschappelijke onderbouwing, veel voorbeelden en do’s en dont’s uit de praktijk.

masterclass

Fact-based service design

Beter is niet altijd beter.

24/04/2018
Kantoor flowresulting

Het ontwerpen en verbeteren van proposities is altijd goed voor verhitte discussies binnen bedrijven. Want welke product- en servicekenmerken voegen nu de meeste waarde toe voor de klant? Is bijvoorbeeld sneller, duurzamer en meer maatwerk altijd beter?

masterclass

Customer journey-in-1-dag

Beoordeeld met een 8.3!


NIMA

Een ideale Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Je leer alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring tijdens deze masterclass.

Key-note speaker gezocht?

De partners van flowresulting treden met regelmaat op als keynote speaker over onderwerpen als klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid.

Klik hier voor een impressie van een presentatie van Marc Westeneng.
Klik hier voor een impressie van een presentatie van Anders Jansen.

Zowel Marc als Anders werden eerder bij o.a. NIMA en MIE (het grootste marketingevent van Nederland) beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker.

Neem voor meer informatie direct contact op met Marc Westeneng of Anders Jansen, of met ons kantoor.

 

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.