Menselijke marketing in een digitale wereld

Start
Marc Westeneng en Maties van Voorthuizen.
Masterclass door
Marc Westeneng en Maties van Voorthuizen.

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen? Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken? How to humanize digital?

Het zijn grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving.

Daarom een Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch. Vol inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten. Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2022 en verder?

Wat kan Flowresulting dat toch goed, in één dag iedereen weer scherp krijgen. Waar draait het om bij innovatie, hoe houd je contact met de klant in deze digitale wereld? Mooie inhouse masterclass bij a.s.r. voor medewerkers uit alle hoeken van ons bedrijf. Goede challenge op (belemmerende) overtuigingen, ruimte voor discussie en kennis delen.
Top gedaan Marc en Maties.

Petra Jansen op de Haar – Directievoorzitter a.s.r. Bank

Tijdens de dag komen o.a. de volgende thema’s aan de orde:

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • De 5 stappen om tot een future-proof klantcontactstrategie te komen, waarin de klant het uitgangspunt is.
  • Menselijk contact wordt schaarser, en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar.
  • Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Hoe beweeg je klanten naar online en hoe kan gedragspsychologie hierbij helpen?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonalds meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Personaliseren van je marketing en customer journeys, hoe ver kan dat gaan, maar hoe makkelijk kan het ook zijn?
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker. Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen van de klant een boost?
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.

De inhoud kan worden afgestemd op meest relevante thema’s / uitdagingen voor jouw organisatie.

Ook gebruiken we praktische oefeningen om de theorie en inspiratie naar de context van jouw organisatie te brengen.

Wat we bieden:

  • Inspirerende masterclass van een halve of hele dag naar keuze.
  • In een intakegesprek bespreken we vooraf graag jouw wensen t.a.v. de duur, locatie en het maatwerk.

Sprekers:
De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Maties van Voorthuizen.