Cases waar we trots op zijn

case

ANWB - Optimalisatie creditcard assortiment

De ANWB is met meer dan 4,3 miljoen leden de grootste vereniging van Nederland en naast de bekende grootbanken één van de grootste aanbieders van creditcards. ANWB biedt twee verschillende creditcards en stelde zichzelf de vraag of dit wel het beste aanbod is.

groeistrategie
case

SEAT NL - Groeistrategie 2020

Ambitie van automerk SEAT: versterken van positie als kenmerkende speler in de Nederlandse automobielmarkt. Vraag aan flowresulting: ondersteun bij de ontwikkeling van een groeistrategie die resulteert in een winstgevende en duurzame marktpositie voor dealers, importeur en OEM.

groeistrategie
case

Loyalis - Klantbeleving leidend van balie tot boardroom

Belangrijk maken van klantbeleving en sturen op NPS is één, maar hoe zorg je dat iedereen (van balie tot boardroom) actief bijdraagt aan de klantbeleving? Wat doen we er gericht aan in de dagelijkse operatie om de klantbeleving te stuwen?

klantgerichte organisaties
case

Obvion - Customer Journey x Employee Journey

De vraag aan flowresulting: help ons onze ambitie waar te maken, zodat klanten ons zien als partner voor het leven, zich verbonden voelen met ons, ons vertrouwen en écht enthousiast zijn.

winnende proposities
case

Schiphol - Strategie horeca

Voor Schiphol Airport is horeca een belangrijke inkomstenbron waarbij een voortdurende afweging nodig tussen is horeca, retail en basisvoorzieningen. De vraag aan flowresulting: ontwikkel in samenwerking met Schiphol horeca een model dat leidt tot betere besluitvorming over horeca-exploitatie.

groeistrategie