Egmont Philips, directeur Marketing DAS, over klantcontactstrategie
Data als brandstof voor proactiviteit in de klantrelatie
Data als brandstof voor proactiviteit in de klantrelatie
Volkswagen Pon Financial Services stelde flowresulting de vraag welk actiemechanisme het beste werkt om klanten opnieuw te laten kiezen voor Volkswagen private lease?
Hoe bepaal je de optimale prijs voor een nieuw product? Unigarant (onderdeel van ANWB) ontwikkelde een nieuwe fietsverzekering en vroeg flowresulting om advies.
De ANWB is met meer dan 4,3 miljoen leden de grootste vereniging van Nederland en naast de bekende grootbanken één van de grootste aanbieders van creditcards. ANWB biedt twee verschillende creditcards en stelde zichzelf de vraag of dit wel het beste aanbod is.
Een Nederlandse retail-bankverzekeraar benaderde flowresulting met de vraag: welke investeringen in klantbeleving dragen het meest bij aan verbetering van onze Netto Promotor Score (NPS)?
Centrale vraag aan flowresulting: hoe verhogen we de klanttevredenheid en ontwikkelen we een meer klantgerichte organisatie?
Ambitie van automerk SEAT: versterken van positie als kenmerkende speler in de Nederlandse automobielmarkt. Vraag aan flowresulting: ondersteun bij de ontwikkeling van een groeistrategie die resulteert in een winstgevende en duurzame marktpositie voor dealers, importeur en OEM.
Belangrijk maken van klantbeleving en sturen op NPS is één, maar hoe zorg je dat iedereen (van balie tot boardroom) actief bijdraagt aan de klantbeleving? Wat doen we er gericht aan in de dagelijkse operatie om de klantbeleving te stuwen?
De vraag aan flowresulting: hoe vergroten we de servicegerichtheid van onze direct-leidinggevenden en medewerkers?
De vraag aan flowresulting: help ons onze ambitie waar te maken, zodat klanten ons zien als partner voor het leven, zich verbonden voelen met ons, ons vertrouwen en écht enthousiast zijn.
Rabobank heeft zijn roots in de agrarische sector. En dat is te merken: van iedere 10 agrariërs bankieren er 8 of 9 bij de coöperatie.
De vraag aan flowresulting: hoe kunnen we ons serviceniveau verder verhogen én maken we onze (potentiële) klanten duidelijk dat we de beste service in huis hebben?
Voor Schiphol Airport is horeca een belangrijke inkomstenbron waarbij een voortdurende afweging nodig tussen is horeca, retail en basisvoorzieningen. De vraag aan flowresulting: ontwikkel in samenwerking met Schiphol horeca een model dat leidt tot betere besluitvorming over horeca-exploitatie.