Over Thom
Wat mij al langere tijd fascineert is waarom klanten voor een bepaald product of dienst kiezen. Wat klanten bezig houdt, hoe ze denken, en hoe ze dingen ervaren, is waar ik energie van krijg.

De stap naar flowresulting heeft ervoor gezorgd dat ik me dagelijks kan storten op allerlei marketing- en klantvraagstukken. We helpen ambitieuze bedrijven op een tal van gebieden binnen strategie en marketing. Van groeistrategie en klantbeloftes, tot customer experience en pricing. En dat is belangrijk, omdat de keuzes die je in deze gebieden maakt uiteindelijk bepalen of de klant wel of niet in je voordeel beslist.

Volg Thom online

Om een gezonde basis aan kennis te leggen heb ik Marketing Management gestudeerd, waarna ik bij een grote retailer ervaring heb opgedaan als marketeer. Toen de kans voorbij kwam om bij flowresulting aan de slag te gaan heb ik niet getwijfeld. Flow is een adviesbureau dat de stem van de klant voorop stelt. En daar is wat mij betreft geen speld tussen te krijgen.

Cases en publicaties van Thom

X