Alle masterclasses

, Inhouse op aanvraag

Menselijke marketing in een digitale wereld

Een Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch. Vol inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten.

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen? Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken? How to humanize digital?

Het zijn grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving.

Daarom een Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch. Vol inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten. Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2020 en verder?

Wat kan Flowresulting dat toch goed, in één dag iedereen weer scherp krijgen. Waar draait het om bij innovatie, hoe houd je contact met de klant in deze digitale wereld? Mooie inhouse masterclass bij a.s.r. voor medewerkers uit alle hoeken van ons bedrijf. Goede challenge op (belemmerende) overtuigingen, ruimte voor discussie en kennis delen.
Top gedaan Marc en Maties.

Petra Jansen op de Haar – Directievoorzitter a.s.r. Bank

Tijdens de dag komen o.a. de volgende thema’s aan de orde:

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • Menselijk contact wordt schaarser, en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar.
    Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonalds meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Hoe maak je slim gebruik  van data het personaliseren van je marketing en customer journeys.
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker. Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen van de klant een boost?
  • Facebook verandert van koers en zet niet langer in op ‘time spent’ maar ‘time well spent’. Wat heeft dit te maken met high touch?
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.
    De inhoud kan worden afgestemd op meest relevante thema’s / uitdagingen voor jouw organisatie.

Wat we bieden:

  • Inspirerende masterclass van een halve of hele dag naar keuze.
  • De inhouse masterclass High Tech High Touch bieden we aan vanaf € 1.995,-. (halve dag)
  • In een intakegesprek bespreken we vooraf graag jouw wensen t.a.v. de duur, locatie en het maatwerk

Sprekers:
De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Maties van Voorthuizen.