Customer journey

Een klantreis waar klanten écht enthousiast van worden.

Uitzonderlijke Customer journey

Honderden customer journey trajecten hebben ons geleerd wat het vraagt om een klantreis te ontwerpen waar klanten echt enthousiast van worden. High tech & high touch: We besteden veel aandacht aan de vraag hoe je ‘high tech’ optimaal combineert met ‘high touch’. Hoe geef je de klant ook in een digitale omgeving een persoonlijke ‘dichtbij’ ervaring? Factbased: we kwantificeren hoeveel een betere customer experience oplevert. Zo zorgen we voor betere investeringsbeslissingen en voorkomen we lange discussies die het gevolg zijn van uiteenlopende persoonlijke overtuigingen.

Customer experience wordt in steeds meer industrieën de belangrijkste differentiator. Flowresulting ontwerpt uitzonderlijke klantbeleving. We weten hoe technologie daaraan kan bijdragen en zijn marktleider op het gebied van customer journey’s.

Brainpower: nudging the journey

Omdat 95% van het klantgedrag onbewust is. Het antwoord op het stimuleren van gedrag, het veranderen van gedrag, of het omdraaien van ongewenst gedrag, is daarom vaak te vinden in het onbewuste. Behavioural insights, oftewel bewezen gedragsprincipes, kunnen daarom redesign van diensten en services van veel brandstof voorzien.

Efficiënte klantbediening

Employee journey

Om customer experience betaalbaar te houden, helpen we ‘onnodig’ klantcontact te voorkomen. Bijvoorbeeld door klanten niet óp maar vóór hun wenken te bedienen en inzicht te geven in het proces. Natuurlijk speelt self service een belangrijke rol in het verlagen van kosten. Flowresulting helpt bedrijven een snelle en soepele overgang naar digitale kanalen te realiseren. Zo bespaart u kosten, zonder in te leveren op klanttevredenheid. Voor 10x meer rendement uit je klantreis. Ontwerpen van een klantreis is één, deze dag in dag uit waarmaken maakt dat het een winnende klantreis wordt. Hierin is doorvertaling naar de interne organisatie en alle medewerkers cruciaal. Zodat zij ‘willen, weten, kunnen en voelen’.