Over Ruth
Of het nu gaat om het ontwikkelen van nieuwe proposities, het optimaliseren van customer journeys, of juist het tastbaar maken van de positionering door klantbeloften. Ik vind het mooi hoe wij in ieder project weer zien hoeveel waarde het biedt door klanten van organisaties op de juiste manier te betrekken. Want klanten kunnen niet alleen nieuwe inzichten brengen, maar juist ook helpen om focus aan te brengen in organisaties. Als je weet wat bijdraagt aan producten en diensten waar klanten blij van worden, én voor willen betalen, kun je als bedrijf betere keuzes maken.

Met een groot horeca hart – waar je met beleving het verschil maakt – kan ik in mijn vrije tijd ook nog steeds enorm genieten van restaurants waar alles tot in detail klopt. En waar ik erg van vernieuwing en vooruitgang ben, blijf ik toch ook enthousiast over het vakwerk van analoge fotografie. De kracht van het nadenken welk moment je wilt vastleggen – om vervolgens de foto het verhaal van de beleving te laten vertellen.

Volg Ruth online

“Waar worden klanten echt blij van? Vanuit oprechte nieuwgierigheid krijg energie van het doorgronden wat klanten écht belangrijk vinden. Want hoewel ieder bedrijf dag in, dag uit, druk bezig is om het beste product/ service te leveren aan zijn klanten, vergeten veel van hen daadwerkelijk met klanten in gesprek te gaan. Ik vind het mooi om klantinzichten te vertalen tot concrete verbeteringen, om zo tot een advies te komen waar je als bedrijf echt het verschil mee kunt maken”

 

Cases en publicaties van Ruth

X