Over Joris
Ik ben al lang geïnteresseerd in het objectief benaderen en analyseren van subjectieve onderwerpen zoals klantbeleving. Het is dus geen verrassing dat ik bij flowresulting inmiddels organisaties help inzicht te verkrijgen in wie hun klanten zijn, wat zij willen en wat dat betekent voor hun commerciële strategie.

Met een heel leuk en hardwerkend team dragen we door slimme analyses, onze eigen aanpak en een hechte band met de klant bij aan het bepalen van de juiste strategie waarmee organisaties het verschil kunnen maken voor hun klanten. Zo zorgen we er samen met onze opdrachtgevers voor dat hun klanten optimaal worden bediend.

Voordat ik bij flowresulting terechtkwam heb ik een diverse studieachtergrond opgedaan in verschillende landen. Ik ben begonnen met Finance en heb daar masters in International Business en Marketing & Analytics aan toegevoegd.

Vervolgens ben ik mijn carrière als trainee begonnen bij Wolters Kluwer. Daar heb ik in een internationale context gewerkt aan commercieel-strategische onderwerpen als Pricing en Go-To-Market strategie van software oplossingen. Een heel leuke ervaring. Ik wilde graag met deze onderwerpen bezig blijven, maar ze ook toepassen op verschillende organisaties en branches.

Volg Joris online

“Met een heel leuk en hardwerkend team dragen we door slimme analyses, onze eigen aanpak en een hechte band met de klant bij aan het bepalen van de juiste strategie waarmee organisaties het verschil kunnen maken voor hun klanten.”

Dat is precies wat we bij flowresulting doen. Zo heb ik inmiddels al gewerkt aan propositie innovatie binnen Financial Services, het verbeteren van Customer Journeys in verschillende sectoren en voor meerdere opdrachtgevers klantbeloften opgesteld.

Cases en publicaties van Joris

X