Over Anders
Wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie. Dat drijft mij in de projecten die ik mag doen voor onze klanten. Verwondering over hoe dingen gaan (en niet gaan) is daarin voor mij een hele belangrijke brandstof om te adviseren, ook als ik privé in een restaurant zit.

Keynote speaker
Anders Jansen treedt regelmatig op als key-note spreker waarbij hij vertelt over verschillende onderwerpen zoals klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid. Anders is eerder bij o.a. NIMA, MIE (het grootste marketingevent van Nederland) en Beeckestijn Business School beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker. Interesse in Anders als spreker? Lees hier meer.

“Wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie… dat drijft mij in de projecten die ik mag doen voor onze klanten. Verwondering over hoe dingen gaan (en niet gaan) is daarin voor mij een hele belangrijke brandstof om te adviseren, ook als ik privé in een restaurant zit”

Volg Anders online

               

Cases van Anders

Publicaties van Anders

X