Alle publicaties

15 april 2015, Roel Reukers

Conjoint analysis voor winnende waardeproposities

Conjoint Analysis (CA) is een statistische methodiek voor het in kaart brengen van complexe aankoopbeslissingen.

Conjoint Analysis voor winnende waardeproposities

Conjoint Analysis (CA) is een statistische methodiek voor het in kaart brengen van complexe aankoopbeslissingen. Conjoint staat voor considered jointly en is ontwikkeld op basis van de wetenschap dat een klant een aankoopbeslissing niet maakt op basis van één productkenmerk, maar in veel gevallen op basis van een combinatie van kenmerken. CA brengt deze zogenaamde ‘trade-offs’ in kaart.

Download de brochure Conjoint Analysis

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie