Speel video

Ed Ram

klik op de afbeelding om de video af te laten spelen.

Key-note speaker

Ed Ram treedt regelmatig op als key-note spreker waarbij hij vertelt over verschillende onderwerpen zoals klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid.

Bovenstaande video is een impressie van een presentatie van Ed.


Op het moment dat de leiders van een organisatie en de medewerkers zich echt durven te geven aan de klant ontstaat er speciale dienstverlening. Betrouwbaar vanuit glasheldere beloften, maar ook maniakaal om bij niet leveren de klant toch het goede gevoel te geven. Ik geloof dat je alleen zo het verschil kan maken.

Interesse in Ed als spreker?

Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie