Een moderne klantcontactstrategie betekent lagere kosten voor klantbediening én hogere klanttevredenheid. Dit vraagt om de juiste mix van high tech en high touch.

De juiste balans vinden tussen menselijk en digitaal contact
Humanize: Welke taken moeten door mensen worden uitgevoerd om het verschil te maken in de klantrelatie?

Facilitate: scaling up the human touch. Hoe kan technologie medewerkers helpen om meer impact te maken in de klantrelatie?

Automate & humanize digital: Welk werk kan worden geautomatiseerd met minimaal behoud van klantbeleving om ruimte vrij te maken voor ander werk?

De consument van de toekomst wil geen trade off tussen superieure technologie die 24/7 beschikbaar is enerzijds en persoonlijke beleving anderzijds. De consument wil high tech én high touch

Aanpak

Aan de slag

Whitepaper Humanizing Digital

Veel bedrijven investeren volop in digitalisering.

Met de digitale transformatie, verandert ook de relatie tussen bedrijf en klant.

Maak in dit whitepaper kennis met de visie van flowresulting op de optimale combinatie van high tech & high touch.

Download whitepaper

Cases en publicaties

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
X