Wouter Stoutjesdijk

Managing Director
“Marketing is change”. Dat vind ik het mooie aan ons werk. De klant is degene die ons aanzet om constant te veranderen, het altijd beter te willen doen. Dat beoefen ik zelf en help daar ook onze klanten mee.

Ik ben begonnen in consulting, er een tijdje uit geweest en nu weer terug. Dat geeft me een breed perspectief. Buiten consulting werkte ik in de telecomsector waar ik vele verschillende leidinggevende rollen heb gehad. Mijn laatste rol was die van Chief Customer Experience Officer, waarbij ik verantwoordelijk was voor alle operatie van het bedrijf en de rol die dit moest spelen in onze dienstverlening. Daar leerde ik wat er voor nodig is om elke dag een servicebelofte waar te maken; mensen te helpen veranderen en tegelijkertijd effectiviteit van dienstverlening te verhogen. Deze ervaring gebruik ik nog elke dag in mijn rol als oprichter van The House of Marketing in Nederland. Ik ben daar in 2020 mee begonnen, bouwde een team van consultants, klanten en zetten de stappen naar acquisitief van flowresulting in 2022.

Nu zijn we een groot team en zien dat we super complementair zijn. We brengen verschillende expertises bij elkaar en helpen daarmee onze klanten in Nederland op een unieke manier. We doen dit met een combinatie van advies en uitvoering en zorgen er dus voor dat de resultaten gehaald worden.

Ik spreek graag verder, dus aarzel niet om contact op te nemen met mij of mijn collega’s.