Over Marc
In 2001 ben ik flowresulting gestart, samen met Ed en Frank. Wat mij betreft was dat vooral om mijn motto ‘Blijf je verwonderen’ nog meer in praktijk te kunnen brengen.
Want wie zich verwondert vindt zoveel inzichten. Het geeft me een geweldige kick als we met ons advieswerk bijdragen aan concrete verbeteringen die veel mensen raken.

Ik hou van een pragmatische aanpak en van mensen die iets realiseren. Dat zie je terug in de naam van ons bedrijf: geen consulting maar resulting. En ook in hoe ik met opdrachtgevers samenwerk: je hebt geen 100% informatie nodig om een beslissing te nemen.

Ik wil een consultant zijn ‘waar je ook weer van af komt.’ Niet alleen omdat mezelf overbodig maken in mijn visie de beste verkoop strategie is.Maar ook omdat het gewoon ook leuker is. Ik vind het lekkerder werken als ik veel toegevoegde waarde heb.

“Mijn persoonlijke motto: Blijf je verwonderen. Want verwondering – je afvragen waarom de dingen zijn zoals ze zijn – brengt zoveel inzichten.”


Mijn werk voelt gelukkig zelden als werk, door de intellectuele uitdagingen en het plezier met collega’s en klanten. Daarnaast heb ik drie geweldige dochters en een fantastische vrouw naast me.

Regelmatig deel ik mijn verwonderingen in een column, terug te vinden op deze website.


Keynote speaker
Marc Westeneng treedt regelmatig op als key-note speaker waarbij hij vertelt over verschillende onderwerpen zoals pricing, digitale transformatie, klantbeleving, Customer journey en extreme klantgerichtheid. Anders is eerder bij o.a. NIMA, MIE (het grootste marketingevent van Nederland) beoordeeld als top 3 hoogst gewaardeerde spreker. Interesse in Marc als spreker? Lees hier meer.

Volg Marc online 

       

Cases van Marc

Publicaties van Marc

X