Over Ed
Ik kan gelukkig worden van dienstverlening die klopt. Waar ik het idee heb, hier snappen ze mij en ik ‘voor mijn wenken’ bediend word. Hoe mooi is het als je hier je werk van kunt maken.

Al sinds 2001, toen ik samen met Marc flowresulting oprichtte, helpen we bedrijven keuzen te maken op basis van waarde voor hun klant.

De basis ligt in klantinzichten. Voor onze opdrachtgevers klanten interviewen of bijvoorbeeld zelf mysteryshoppen, het is iets wat nooit gaat vervelen. Waarom? Omdat het altijd weer prikkelt om de performance van onze opdrachtgevers te verbeteren door zaken toe te voegen maar soms juist ook door onderdelen die geen waarde toevoegen weg te laten. Van inzicht naar concreet advies waarmee morgen het verschil kan worden gemaakt.

Keynote speaker
Ed treedt regelmatig op als key-note spreker waarbij hij vertelt over verschillende onderwerpen zoals klantbeleving, NPS, Customer journey en extreme klantgerichtheid. Interesse in Ed als spreker? Lees hier meer.

Naast het werken voor externe opdrachtgever ben ik de laatste jaren ook steeds meer intern gericht op het laten excelleren van onze consultants. Een prachtig team met veel talent waarbij ik het als een belangrijke taak zie dit talent voor ons bedrijf te ontwikkelen en behouden.

“Wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie… dat drijft mij in de projecten die ik mag doen voor onze klanten. Verwondering over hoe dingen gaan (en niet gaan) is daarin voor mij een hele belangrijke brandstof om te adviseren, ook als ik privé in een restaurant zit”

Volg Ed online

Cases van Ed

Publicaties van Ed

X