Alle publicaties

6 september 2017, Marc Westeneng

Vlog: de Employee journey - het geheim van iedere Customer journey

Marc Westeneng vertelt je in slecht vier minuten waarom je bij het ontwerpen van de ideale klantreis niet om de Employee journey heen kan!

Het waarmaken van een geweldige klantervaring is alleen mogelijk als de Customer journey ook wordt vertaald naar de Employee Journey. Want medewerkers zijn in veel Customer journey’s nog steeds bepalend voor de echte ‘highs en lows’ in klantbeleving. Wie de Customer journey wil verbeteren, kan daarom niet om de Employee journey heen. In deze vlog vertel Marc je in slechts vier minuten over de concrete aanpak om te komen tot een winnende Employee journey aan de hand van ‘willen, weten, kunnen en voelen’.


Laat Marc weten wat je vindt van zijn vlog.

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie