Alle publicaties

3 oktober 2017, Bart Elderenbosch

Vlog: aan de slag met klantbeloften!

We zien dat het steeds lastiger wordt om met een product of dienst alleen het verschil te maken. In deze vlog vertellen we hoe klantbeloften helpen om een onderscheidende positie in de markt op te bouwen.

Deel 1/2

Aan de slag met klantbeloften

Dat steeds meer bedrijven actief klantbeloften communiceren, is niet zonder reden. Want beloften kunnen veel opleveren, in deel 1 gaan we dieper in op de eerste twee opbrengsten:

  1. Klantbeloften helpen klanten voor je kiezen
  2. Ze leiden tot hogere klantbeoordelingen
  3. Ze vergroten kansen op service recovery
  4. Klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp

Deel 2/2

Aan de slag met klantbeloften

Dat steeds meer bedrijven actief klantbeloften communiceren, is niet zonder reden. Want beloften kunnen veel opleveren, in deel 2 gaan we dieper in op de laatste twee opbrengsten:

  1. Klantbeloften helpen klanten voor je kiezen
  2. Ze leiden tot hogere klantbeoordelingen
  3. Ze vergroten kansen op service recovery
  4. Klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp

Laat Bart weten wat je vindt van zijn vlog.

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie