Alle publicaties

21 november 2016, Marc Westeneng

High tech high touch

De wereld wordt steeds digitaler. High tech biedt fantastische mogelijkheden. Echt menselijk contact wordt tegelijkertijd steeds schaarser. Hoe om te gaan met de spanning tussen High Tech en High Touch? Hoe ver ga je met digitaliseren? Waar zet je high touch in? En hoe maak je hiervoor een fact based businesscase?

Presentatie high tech high touch

Bekijk hier de presentatie die Marc Westeneng gaf op het Alumni Event van Hotelschool The Hague.

Download de presentatie

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Event | De Kracht van Klantbeloften

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd:12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: Early Bird Ticket: €195,00 (excl. 21% BTW) (aanmelden voor 1 september 2019)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie