Alle publicaties

18 februari 2019, Aude Molkenboer

Big data alleen schiet te kort als basis voor technologische ontwikkeling

De chatbot die het toch net niet begrijpt, de iPhone X die de ‘morning-face’ nog niet herkent en de zelfrijdende auto’s die overstekende kinderen in Carnaval kostuum niet herkennen als mens (mens gaat voor dier, dus remmen ho maar). Data brengt ons veel, maar zit er ook nog wel eens naast. Experts verwachten dat AI-toepassingen de komende vijf jaar minder vanuit bottom-up data analyse zullen worden ontwikkeld en veel meer op basis van menselijke redenering. Kortom slimme high tech innovatie, geredeneerd vanuit de human touch.

Lees hier het volledige artikel van Harvard Business Review.

Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie