prijsstrategie

Value based pricing is het marketing instrument met de meeste impact op winstgevendheid.

prijs & propositie

Van toegevoegde waarde naar toegekende waarde. Inzicht in wat klanten waarvoor willen betalen aan jou.

prijspsychologie

De wijze waarop prijzen worden gecommuniceerd heeft grote impact op conversie en marge.

Reserveer je tickets voor hét pricing event

Er is meer dan cost-plus pricing en een beetje competitive pricing: value-based pricing. Veel bedrijven willen het, sommigen doen het een beetje, weinigen doen het echt.

Kom op 29 september naar Utrecht. Een middag vol praktische tips en inspiratie over value-based pricing. En reserveer je jouw tickets voor 1 mei? Dan is er een speciale actie voor jou (en je team).

Bekijk het programma én reserveer je tickets

Opdrachtgevers waar we recent pricing-vraagstukken hebben begeleid en die ons vertrouwen

Cases

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
X