prijs strategie
Prijs is het meest onderschatte marketinginstrument voor winstgevendheid. 1% prijsverhoging heeft altijd meer impact op winstgevendheid dan 1% volumestijging of kostenreductie. Lees meer

prijs & propositie
Wat is de beste prijs voor mijn product of dienst? Het startpunt voor het beantwoorden van deze vraag is inzicht in wat waarde vertegenwoordigt in de ogen van de klant. Op basis daarvan bepalen we wat een klant bereid is te betalen. Lees meer

prijs communicatie
Effectieve prijs communicatie draagt bij aan betere marges en winstgevendheid. Verkoop waarde in plaats van features (value selling). Weet welke promotie mechanismen wanneer effectief zijn. En laat prijspsychologie voor je werken. Lees meer

prijs organisatie
Met het bepalen van de juiste prijs ben je als bedrijf nog niet klaar. Het implementeren van een prijsstrategie vraagt ook om gedragsverandering. Zowel van sales & marketing als van leiderschap. Misschien is dat wel de grootste uitdaging. Lees meer

prijs methodieken & tooling
Een factbased prijsstrategie is per definitie gebaseerd op onderzoek. Maximaal effect staat of valt met gemakkelijke praktische toepassingen. Lees meer. 

Lees meer

Cases

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
X