Met je team onder professionele begeleiding één dag hard aan het werk voor jouw bedrijf. En de volgende dag gegarandeerd verbetering doorvoeren!

In 1 dag met je team antwoord op de top 5 pricing-vragen:

1. Welke van de 10 meest gemaakte pricing fouten maak jij ook?

2. Stel je de juiste prijs zodat je geen omzet en winst laat liggen?

3. Wat is de meest effectieve manier om korting te geven?

4. Hoe stel je jouw assortiment slim samen om winst te maximaliseren?

5. Hoe kun je de psychologie voor je laten werken om een betere prijs te realiseren?

Kennismakingaanbod:  € 4.995 excl. BTW

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sebastian Glosemeyer of Bart Elderenbosch.

 


Het programma

09.00  Kick-off & kennismaking
09.30  Value based pricing basics
10.00  Stel je eigen Value Based Pricing Model op (deel 1)

12.00  Lunch

13.00  Stel je eigen Value Based Pricing Model op (deel 2)
14.00  Value based pricing in de praktijk
15.00  Prijspsychologie (10 tricks)
16.00  Do’s & dont’s pricing incl. terugkoppeling mini scan
17.00  Wrap up: acties voor morgen

Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie