Ben jij de nieuwe medior consultant van flowresulting?

Bepaal je eigen groei, wij bieden de kansen

Zoek jij 15 collega’s en gave projecten bij bedrijven zoals Volkswagen, Audi, Schiphol, Rabobank, Nuon, Nationale Nederlanden, Staedion en Vodafone Ziggo? Neem jij graag de leiding en houd je van vrijheid en verantwoordelijkheid? En wil je hard groeien en impact hebben? Als jij jezelf hierin herkent, dan maken we graag kennis!

Het werk

We helpen bedrijven om harder te groeien met hands on advies over strategie, customer experience en pricing. Als geen ander weten we hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken. Voorbeelden van recente projecten zijn o.a. het verbeteren van Customer journeys voor Nationale Nederlanden. Het bepalen van de optimale prijsstelling voor de nieuwe ANWB Blijven Fietsen Verzekering. En het formuleren van klantbeloften voor Volkswagen Bedrijfswagens om het serviceniveau te verhogen en (potentiële) klanten duidelijk te kunnen maken de beste service in huis te hebben. Als medior consultant werk je effectief samen in teams en ben je als projectleider verantwoordelijk voor het creëren van duidelijkheid over taken, budgetten en rollen. Daarnaast draag je binnen één van de expertises bij aan vakinhoudelijke kennis en het ontwikkelen en vermarkten van nieuwe concepten. Tevens inspireer je klanten met nieuwe inzichten en ben je actief op zoek naar (door)verkoopkansen bij huidige en nieuwe klanten.

Over flowresulting

Flowresulting is opgericht in 2001 en we zijn gevestigd op een toplocatie in het centrum van Utrecht. Het team bestaat uit 15 medewerkers (25-50 jaar oud) en woorden die ons typeren zijn ‘fanatiek’, ‘nieuwsgierig’ en ‘ondernemend’. Naast het werk worden er regelmatig teamuitjes georganiseerd zoals borrels, concerten en een reis naar het buitenland.

Wat biedt flowresulting jou?

  • Een marktconform salaris, zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een uitgebreide variabele beloning.
  • Door de afwisseling doe je veel kennis en ervaring op in verschillende branches en expertisegebieden.
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling: iedereen volgt trainingen m.b.t. verkoop, presenteren en rapporteren. Daarnaast werken we met persoonlijke ontwikkelplannen en opleidingsbudgetten, coaching on the job en interne trainingsdagen (flowacademy).
  • Ruimte voor ondernemerschap, zowel omtrent het bedenken en vermarkten van nieuwe concepten als het realiseren van verkoop.
  • Ervaren en ambitieuze collega’s, een informele sfeer en vele gezamenlijke borrels en activiteiten.
  • Startdatum is in overleg.

Enthousiast over flowresulting en voldoe je aan de volgende eisen?

  • Fanatiek, nieuwsgierig en ondernemend.
  • Minimaal 3 werkervaring bij een consultancybureau.
  • Afgeronde universitaire opleiding (bij voorkeur marketing en/of bedrijfskunde) met bovengemiddelde studieresultaten.
  • Commerciële drive: affiniteit (en ervaring) met verkoop.
  • Goede analytische vaardigheden: je bent goed in het doorgronden van klantvragen en het scheiden van hoofd- en bijzaken.
  • Uitstekende sociale vaardigheden: snel een klik maken, de klant meenemen in het proces (energie overbrengen en impact hebben), de klant laten excelleren, dienstverlenend en tegelijk stevig durven zijn.
  • Uitstekende schrijfvaardigheden: gestructureerd, to-the-point en foutloos een offerte en rapportage opstellen.
  • Resultaatgericht.
  • Teamspeler.
  • Een netwerk binnen één van onze grotere markten (financiële dienstverlening, automotive, energie en telecom) is een pré.

Wil je bij ons werken?

Stuur dan je motivatiebrief en CV naar droombaan@flowresulting.nl, ter attentie van Manon de Rijk. Bij voldoende raakvlakken tussen jouw achtergrond en motivatie en onze werkzaamheden, plannen we op korte termijn een kennismakingsgesprek. Het selectieproces bestaat uit drie kennismakingsgesprekken (incl. assessment), een persoonlijkheids- en capaciteiten test, gevolgd door een arbeidsvoorwaardengesprek. Acquisitie naar aanleiding van onze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Event | De Kracht van Klantbeloften

 

Event | De Kracht van Klantbeloften

Datum: 26 november 2019
Tijd: 12:00-17:30 uur
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
Tickets: € 295,00 (excl. 21% BTW)

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten. Bedrijven met klantbeloften verkopen meer en hebben blijere klanten. Professor Erik Scherder vertelt over beloften en de impact daarvan op hersenen. Er zijn praktijkcases van Volkwagen, a.s.r., Interpolis en APG en masterclasses en break-out sessies. Ontdek tijdens het event wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Meer informatie