Alle masterclasses

23/06/2020, plaatsgevonden: online terug te kijken

Webinar Klantbeleving Woningcorporaties

Ontsla je huurders en maak ze klant!

De meetlat voor goede dienstverlening gaat steeds verder omhoog.
Niet alleen voor Coolblue of Nationale Nederlanden; ook voor woningcorporaties!
Gemak en ‘weten waar je aan toe bent’, zijn in een paar jaar tijd veranderd van satisfiers naar drivers van ontevredenheid.

Vanuit onze ruime ervaring met het verbeteren van klantbeleving bij corporaties en andere dienstverleners delen we inzichten voor woningcorporaties om de klanttevredenheid te verhogen.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Hoe bepaal je welke investeringen in de klantreis het meest effect hebben, of het nu gaat om woning betrekken of reparatieverzoeken?
  • Hoe ben je de Aedes benchmark voor en weet je vooraf al waar je staat, hoe dat komt, en hoe je je score beïnvloedt?
  • Welke vastgoed gerelateerde investeringsbeslissingen dragen het meest bij aan de woonbeleving van bewoners?
    Concreet: kun je je budget voor woningverbetering beter investeren in een thermostatische douchekraan, verbetering van de keuken, vloerisolatie of strakke muren bij oplevering voor de volgende bewoner?
  • Hoe kun je door gebruik te maken van gedragspsychologie de ervaring van huurders substantieel verbeteren zonder grote investeringen?

In een interactief webinar van 90 minuten delen we volop voorbeelden van woningcorporaties en andere dienstverleners.

Sprekers

Deze webinar wordt gegeven door Ed Ram en Roel Reukers.

Wil je het webinar terugkijken?

Laat dan hier je gegevens achter!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


X