Alle masterclasses

16/06/2020, 10.30-12.00 uur

Webinar Design Thinking & Doing

Proposities ontwikkelen die harten sneller doen kloppen

In de extreem connectieve wereld van vandaag worden producten eenvoudig gekopieerd en nieuwe services in no time als ‘gewoon’ gepercipieerd. Hoe maak je met innovaties écht het verschil voor je klant en hoe realiseer je proposities die impact hebben? Organisaties als ING en Philips zetten sterk in op design thinking en dat is niet voor niets. Hoog tijd om onze kennis te delen: wat is het, hoe werkt het en hoe helpt het omzet en resultaat te verbeteren?

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Het combineren van een creatieve aanpak met het fact-based ontwikkelen van de allerbeste propositie; hoe doe je dat?
  • Van een onbegrijpelijk product van 700 euro naar een gebruiksvriendelijke check van 30 euro: hoe wij met een design thinking aanpak het energielabel voor woningen opnieuw wisten uit te vinden.
  • Een bank verstuurt jaarlijks miljoenen jaaropgaven, maar niet op een manier waar klanten blij van worden. Hoe we inkomende telefoontjes van klanten met maar liefst 76% wisten te verminderen.
  • Interne silo’s doorbreken en je klant aan tafel: hoe innovatie echt leuk en zinvol wordt.
  • Tips & tricks die iedere manager en professional helpen om zelf met design thinking aan de slag te gaan.

Sprekers

Deze webinar wordt gegeven door Colette Forma en Matthijs Vink.
Colette was tot voor kort bij Philips verantwoordelijk voor ‘Cocreate’: het Design Thinking programma dat wereldwijd wordt ingezet voor innovatie en propositieontwikkeling.

Wil je deelnemen?

Schrijf je dan hier in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Close Slice 1 Combined Shape Open menu btn-hamburger Group Group icon [search]
X