Alle masterclasses

28/06/2018, NIMA Rotterdam

High Tech High Touch

De wereld wordt steeds digitaler. High tech biedt fantastische mogelijkheden. Echt menselijk contact wordt tegelijkertijd steeds schaarser. Hoe om te gaan met de spanning tussen High Tech en High Touch? Hoe ver ga je met digitaliseren? Waar zet je high touch in?

Hoe maken we digitaal menselijk?

Datum: 28 juni 2018
Tijd:
09:00 – 17:30
Locatie: NIMA, Rotterdam
Deelnameprijs NIMA members €495,-, normaal tarief €695,-

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen?
Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken?
How to humanize digital?

Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving.
Daarom een nieuwe NIMA Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch.
Heel veel inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten.
Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2020 en verder?

Onderwerpen die aan bod komen:

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • Menselijk contact wordt schaarser, en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar.
  • Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonalds meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Psychologische tips om de klantervaring in online journeys dramatisch te verhogen (op basis van meer dan 100 customer journey trajecten)
  • Toepassingen van data voor personalisatie van customer journeys en media.
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker.
  • Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen-gevoel bij de klant een boost.
  • Facebook verandert van koers en zet niet langer in op ‘time spent’ maar ‘time well spent’. En dat heeft alles te maken met high touch.
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.

Sprekers

De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Anders Jansen.
Beiden zijn partner bij flowresulting en marktleider op het gebied van Customer Experience.

Gastspreker: Wim Rampen, CMO van CX Company

Special guest: Wim Rampen. Wim is CMO bij CX company, de marktleider op het gebied van ‘automating conversations to get the job done’.
Wim neemt je mee in de laatste stand van automation van klantinteractie en gaat in op de vraag wanneer chatbots een effectief middel zijn en wanneer niet, wat de belangrijkste do’s and don’ts, en of chatbots emotie in de relatie kunnen brengen.

Wil je erbij zijn?

Schrijf je dan in via de site van NIMA