26-11-19 | Spoorwegmuseum Utrecht

Bedrijven met klantbeloften verkopen meer
en hebben blijere klanten.

Ontdek hun geheim.

Wat delen Jumbo Supermarkten, Volkswagen en Interpolis?
Ze hebben alle drie glasheldere klantbeloften. En die hebben ze niet voor niets, want klantbeloften leveren bewezen resultaten.

Ontdek wat klantbeloften voor jouw organisatie kunnen betekenen. Reserveer nu je plaats voor de Kracht van Klantbeloften.

Een exclusief event (slechts 100 plaatsen beschikbaar) op
dinsdag 26 november in Utrecht.

 

                                   

 

De kracht van de lat in dienstverlening

Neem de 7 zekerheden van de Jumbo, wie kent ze niet… Jumbo deed niks anders in haar dienstverlening voor en na de 7 zekerheden….maar: vanaf het moment van introductie werden ze ineens wel 3x het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland én steeg de omzet substantieel. En roepen klanten dat het daar altijd vers, snel, voordelig, ….is.

Interessant! Door heel expliciet te benoemen wat je klantbeloften zijn, wordt je toegevoegde waarde in de ogen van klanten dus veel tastbaarder.  En daar word je beter van. Dat willen we allemaal….want te vaak is een bedrijf heel goed, maar hebben klanten dat niet door.

Leg dus altijd een lat. Oftewel; beloof heel expliciet wat klanten van je mogen verwachten.

Dit biedt jouw organisatie vier belangrijke opbrengsten:

  1. Klanten willen je vaker kopen of willen bewust bij je blijven (door de beloften neemt bewezen hun gevoel van risico af en hun intentie tot ‘kopen’ of ‘JA zeggen’ of ‘willen’ toe).
  2. Klanten vinden je leuker (dat wat je doet wordt explicieter wanneer je het beloofd dus klanten weten wanneer ze blij kunnen zijn.
  3. Klanten gaan sneller klagen (en dat is heel goed nieuws, want daarmee helpen ze jouw dienstverlening mooier te maken. Ultieme vorm van co-creatie. Het is dus vooral dat bestaande klachten sneller geuit worden, in plaats van dat ze onder water blijven.)
  4. Medewerkers krijgen veel meer richting. Klantbeloften helpen niet alleen klanten, ze maken juist ook medewerkers duidelijk wat er van hen verwacht wordt. Het geeft richting over teams, kanalen en processen heen.

 

 

Programma

12.0013.50Ontvangst met lunch
12.5013.00Kracht van Klantbeloften, intro door flowresulting
13.0013.45Erik Scherder – ‘impact van een belofte op hersenen’
14.3015.15Break out sessies - ronde 1 Met case-presentaties van o.a. SPW & Nuon
15.3016.15Break out sessies - ronde 2 Met case-presentaties van o.a. a.s.r. en de VES (Vereniging Exclusieve Sportcentra)
16.2516.55Eimert Vermeulen - ‘Durf te beloven’: hoe stap je zelf én als organisatie over die laatste drempel?
16.5517.00Kick-out door flowresulting
17.0018.00Borrel (met hapjes-garantie, beloofd!)

Sprekers

 

Erik Scherder is hoogleraar neuropsychologie en o.a. bekend van De Wereld Draait Door.

De Kracht van Klantbeloften is voor een belangrijk deel psychologisch.
De professor legt uit hoe dat werkt.

 

 

 

 

Birte van Ouwerkerk is marketing- en communicatie strateeg bij APG.

Ze deelt hoe klantbeloften bij een van de grootste pensioenuitvoerders van de wereld gebruik maakt van klantbeloften om klantbeleving te verbeteren.

 

 

 

 

 

Wilmar Zomer is strategisch marketeer bij a.s.r Verzekeringen.

Hij vertelt hoe klantbeloften in een b2b context door a.s.r. worden gebruikt om de dienstverlening aan tussenpersonen te verbeteren.

 

 

 

 

Reinier Regter is manager service van Volkswagen Bedrijfswagens.

De servicebeloften van dit merk zorgden voor aantoonbare resultaten
en één van de hoogst gewaardeerde TV-commercials uit de geschiedenis van het bedrijf.

 

Prijs


Ticket€ 295,00 (excl. 21% BTW)
Groepsticket5 tickets voor de prijs van 4Voor een groepsreservering graag mailen naar Aartie Nanda

 

  • Naar dit e-mailadres zal zowel informatie over het event als de factuur verzonden worden.

Locatie

De Kracht van Klantbeloften vindt plaats in het prachtige Spoorwegmuseum, gelegen naast ons kantoor in Utrecht.
Het navigatieadres is: Johan van Oldebarneveltlaan.
Er is voldoende parkeergelegenheid bij het Spoorwegmuseum, een gratis uitrijkaart ligt voor je klaar.