Alle publicaties

19 mei 2017, Anders Jansen

Presentatie NCCC 2017 - alles over een onderscheidende klantervaring

Anders Jansen sprak op het Nationaal Customer Contact Congres 2017 over de customer journey, employee journey en alles over de glimlach van een klant en onderscheidende dienstverlening. Download hier zijn presentatie!

Presentatie Customer Journey en Employee Journey

De customer journey wordt vaak uitgelegd als de reis die de klant maakt vanaf het eerste contactmoment tot en met de aankoop. Maar daarmee wordt dit veelzijdige begrip tekortgedaan. De customer journey is een weergave van wat een klant doet, ervaart en beleeft tijdens het oriënteren, kopen en gebruiken. Bij elk contact verwacht de hedendaagse klant een consistente merkbeleving. Anders Jansen weet als geen ander hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt en deelt hier zijn presentatie.

Download presentatie

Wil je een vrijblijvende intake over Customer Journeys?

Vul dan dit formulier in en we nemen binnen een werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.