We helpen bedrijven te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten.

Als geen ander weten we hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt
én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken.

Wij geloven in dienstverlening die het leven mooier maakt,
mooier voor klanten en mooier voor medewerkers.

Al 15 jaar werken we voor de grote merken van Nederland.
Dat doen we op onze manier: fanatiek, stevig, en met oog voor de hele organisatie.

We zijn er trots op dat we al jaren lang het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland zijn.

Werkwijze

Slimme marketingtechnieken zijn niet toereikend om structureel resultaten te boeken. Daarvoor is ook nodig dat het in de organisatie elke dag draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. In onze termen: ‘leef de klant’. Om die reden verbinden we de discipline ‘marketing’ met die van ‘changemanagement’. En al zeggen we het zelf: die combinatie is best bijzonder.

Opdrachtgevers stellen ons de volgende typen vragen:

  • Welke stappen in de Customer Journey hebben het meeste effect op klantbeleving en rendement (verzekeraar)?
  • Hoe kunnen we onze producten en diensten logisch, simpel en eerlijk maken (bank)?
  • Wat moeten we doen om te groeien van plek 8 naar plek 3 in de Nederlandse markt (auto-importeur)?
  • Hoe kunnen we onze Netto Promotor Score substantieel verbeteren (energie leverancier)?
  • Hoe kunnen we met behulp van marketing technieken ons beleid op een klantvriendelijke manier implementeren (rijksoverheid)?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers laten beseffen dat alles draait om klantbeleving (openbaar vervoer bedrijf)?

... van balie tot boardroom

Onze manier van werken kenmerkt zich als fanatiek, stevig en met oog voor de hele organisatie...

We ondersteunen onze opdrachtgevers in het bouwen van organisaties waarin alles draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. Vanuit onze marketingexpertise helpen we bedrijven aan de factbased markt- en klantinzichten die hiervoor nodig zijn. Echter, we durven ook op onze intuïtie te varen. Want organisaties die het verschil maken, lopen vandaag vooruit op ontwikkelingen die de klant van morgen in beweging brengen.

Werken bij flowresulting?

Bij flowresulting werk je voor grote merken, krijg je vanaf dag één veel verantwoordelijkheid en groei je hard. Je wordt onderdeel van een fanatiek bedrijf dat sterk groeit en het verschil wil maken in dienstverlenend Nederland (en daarbuiten).

Onze filosofie is dat het belang van de klant leidend is. Dat houden we alleen vol wanneer we eerlijk zijn, dus geven we onze mening. Ook als dat wellicht als confronterend wordt ervaren. Ja-knikkers zijn er al genoeg.

Flowresulting en je carrière

(Oud)-medewerkers vertellen wat flowresulting voor hun carrière heeft betekend en hoe hun werkdag eruit ziet.

Werken bij flowresulting

Waar staat flowresulting voor en wat doen wij eigenlijk? We hebben het kort uitgelegd in 1 minuut 30.

Wil jij bij ons komen werken? Bekijk dan onze vacatures.

Ga naar werken bij flowresulting en de vacatures

Het team

Anders Jansen

Partner

Wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie…

Bart van Dorp

Consultant

Bedrijven helpen om hun klanten blij te maken is mijn belangrijkste drijfveer.

Ed Ram

Founding partner

Ik vind het leuk om het mensen naar hun zin te maken. Als je geeft, krijg je terug.

Ghislaine Mensing

Consultant

De mens is wat mij interesseert; wat drijft mensen, wat willen mensen en vooral: hoe kunnen we bedrijven aanpassen aan de mens?

Inge Kleverlaan

Consultant

Het oplossen van complexe vraagstukken door slim gebruik van kwantitatief en kwalitatief onderzoek, geeft mij energie in mijn werk.

Kiki Jansen

Online marketeer/projectmedewerker

Als een echte doendenker ben ik samen met collega’s graag resultaatgericht bezig om met concrete oplossingen te komen voor vraagstukken in de zakelijke dienstverlening.

Loura Vlam

Consultant

Ik geloof dat een oprechte passie voor de klant een organisatie veel winst oplevert. En dan bedoel ik de term winst in een bredere zin dan financieel.

Manon de Rijk

Bureau Manager

Als spin in het web werk ik mee op verscheidende projecten en help ik flowresulting verder te ontwikkelen.

Marc Westeneng

Founding partner

Mijn persoonlijke motto: Blijf je verwonderen. Want verwondering – je afvragen waarom de dingen zijn zoals ze zijn – brengt zoveel inzichten.

Marinza Verschuren

Management Assistent

Als multitaskende ‘spin in het web’ van flow, blijf je leren, ontdekken, groeien en is geen dag hetzelfde.

Marten Korver

Consultant

Naast mijn passie voor zowel marketing als strategie krijg ik enorm veel energie van het doorgronden van complexe vraagstukken en daarmee de klantvriendelijkheid te verbeteren.

Maties van Voorthuizen

Consultant

Bij flowresulting help ik onze opdrachtgevers iedere dag om te groeien en tot onderscheidende proposities te komen.

Melvin Sie

Stagiair

Complexe problemen begrijpen, tot nieuwe inzichten komen en dat uitwerken naar concrete stappen. Dat is waar mijn passie ligt.

Minou Kemperman

Consultant

Niets is zo teleurstellend als slechte diensten of dienstverlening.

Roel Reukers

Expertise leader winnende proposities

Werken bij flowresulting betekent voor mij: klanten blij maken, mezelf continu ontwikkelen en veel plezier hebben.

Rogier Jongejan

Consultant

Klanten bedienen zoals je zelf ook bediend wilt worden. Voor veel organisaties is dit een vanzelfsprekendheid. In de praktijk zie ik dat dit zeker nog niet altijd het geval is. Genoeg voorbeelden dat het beter moet én kan.

NPS flowresulting +70!

Daar zijn we trots op

Wij helpen organisaties hun dienstverlening mooier te maken, voor klanten én medewerkers. Klantfeedback is een niet te missen brandstof om daar te komen. De Net Promoter Score (NPS) is een veelgebruikte maatstaf in dienstverlening, die wij ook vaak inzetten in adviestrajecten. En natuurlijk ook als het om onze eigen dienstverlening gaat. We zijn trots op onze NPS van +70 over de laatste 100 adviestrajecten!

Meer over onze NPS

Associates | 1+1=3

Ties van Dijk

Customer experience & hospitality

Als geen ander kan Ties de lessen van mooie dienstverlening vertalen naar gedrag in de praktijk.

Anoek Grondhuis

Marketingpower en projectmanagement

Anoek doorziet snel de organisatiedynamiek, legt contacten in alle lagen van de organisatie, weet breed draagvlak te creëren en te ‘verbinden’.

Paul Janssen

Imagineering & customer journey mapping

Hoe beleven klanten de ruimte waarin ze verblijven, reizen of werken? Wat is daarbij het effect van licht, design, kleur en geluid op de klantbeleving?

Eimert Vermeulen

Verandermanagement

Eimert is jarenlang acteur en producent geweest en vertaalt alle lessen uit zijn vak de laatste 20 jaar naar de context van business. Eimert verkoopt ‘zin in verandering’.

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.