Practice what you preach

Wij helpen onze klanten bij het gebruiken en implementeren van de NPS, maar hoe scoren wij zelf eigenlijk? In het kader van ‘practice what you preach’, maar ook omdat wij trots zijn op ons merk en continu willen verbeteren, willen wij weten wat onze opdrachtgevers van onze dienstverlening vinden.

Berekenen van de Net Promotor Score

De NPS wordt berekend als het verschil tussen het percentage Promotors en Detractors. De score zelf wordt niet als een percentage, maar als een absoluut getal weergegeven. In het voorbeeld hieronder is de NPS dus 70.

NPS Score68wordcloud V1

Een score van +70!

waarmee we met trots kunnen zeggen het meest gewaardeerde marketingadviesbureau te zijn van Nederland!

Waarom bevelen klanten ons wel / niet aan?

Bij NPS draait het niet om de score, maar om de inzichten om continue te verbeteren. Het is de brandstof om te werken aan mooiere dienstverlening. Daarom kijken wij niet alleen naar het cijfer, maar kijken wij ook naar de aanbevelingen die klanten ons daadwerkelijk doen.

Heb je feedback voor ons? Ideeën hoe we beter kunnen worden? We horen het graag! Help ons beter te worden, en neem contact met ons op.

Geef ons feedback

Testimonials