Regelmatig organiseert flowresulting interessante masterclasses om samen met uw marketing-team aan lastige cases te werken. Directe antwoorden en concrete tips maken uw propositie tot een winnende.

Kom naar een van onze masterclasses!

Wil je meer leren over hoe je de klant beter centraal kunt stellen in je organisatie? Of wil je weten wat de kenmerken van de ideale klantreis zijn? En hoe je je organisatie mee kan nemen in het realiseren van onderscheidende dienstverlening? Dat kan! Kom naar een van onze masterclasses.

masterclass

Customer journey-in-1-dag

Beoordeeld met een 8.3!

21/09/2017
Amsterdam, NIMA

Een ideale Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Je leer alles over het ontwerpen van een onderscheidende klantervaring tijdens deze masterclass.

masterclass

Fact-based propositie design

Beter is niet altijd beter. Over fact-based propositie design.

05/10/2017
Kantoor flowresulting

Het ontwerpen en verbeteren van proposities is altijd goed voor verhitte discussies binnen bedrijven. Want welke product- en servicekenmerken voegen nu de meeste waarde toe voor de klant? Is bijvoorbeeld sneller, duurzamer en meer maatwerk altijd beter?

masterclass

Extreme klantgerichtheid

09/11/2017
NIMA Amsterdam

Een Customer Journey ontwerpen is één, maar hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Kom naar de masterclass ‘extreme klantgerichtheid’ en leer meer over o.a. de 5 kenmerken van een extreme klantgerichte organisatie en 25+ ideeën die je morgen kunt toepassen om je organisatie klantgerichter te maken.

Laat je inspireren!

Vul je naam en mailadres in en ontvang tien keer per jaar ‘flowinspiration’. Een mail met inspiratie over excellente dienstverlening, video’s die raken, cases en succesverhalen die bijblijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.